Tema: Re: Vartu pultelio kopija
Autorius: Vilius
Data: 2017-12-12 13:00:00
man labai gera info, kaiptik reik ant vienu vartu tokio.

Labai aktualus klausimas - ar jo softas turi galimybe apriboti vieno juzerio naudojimasi? Na, kad
vienu telefu neprileistu i kiema 10 masinu tabuno - apribociau konkreciam numeriui (ne visiems)
leidima 2 kartus atidaryt per para. Yra galimybe?