Tema: Re: Vartu pultelio kopija
Autorius: skaitytojas
Data: 2017-12-12 11:33:17
pritariu, pultelių išvaizda gali būti įvairi, o pats vartų modelis
skirtinga. Autoriaus įkeltas pultelis yra visiems žinomas šūdas. Kiek
tokių turėjau, neveikė dorai nei vienas. Beje, kartais pakeitus
batareiką reikalai stipriai pagerėja. Aš su jais atidarinėju tokiu
principu, kad nuspaudžiu ir laikau, pakol suveikia, nes iš vieno
paspaudimo dažniausiai nieko neįvyksta.