Tema: Re: IGIS dažai?
Autorius: Tomas
Data: 2017-11-30 12:21:12
Pentacolor - senukų brendas. Pirkau kažkokius spec. vonios sienoms ir luboms
dažyti - užsiknisau.
Konsistencija kaip skystų drebučių, mozojau mozojau po sieną - dengė
prastai. Nepamenu, gal 3 k. dažiau, kol pasidarė patenkinamas vaizdas. Gal
kitokio tipo dažai ir OK, bet ant savo kailio daugiau nebandysiu.

"android"  wrote in message news:ovokq0$f1f$1@trimpas.omnitel.net...

kaiptik norejau klausti apie penta ir viva. O dar yra tokie Topcolor.

Bendraja prasme - nekokybiski?

Gal bent luboms tinka dazyti? Ant glaistyto gipskartono. Imant kiekvieno ju
Ultra (ar analogiska)
matte su keramika.
Kaina visai priimtina, nedidele