Tema: Re: IGIS dažai?
Autorius: neratoblogo
Data: 2017-11-28 15:55:13
Dažytojas - aš :) Dažysiu sienas.

Ankstesniame bute irgi dažiausi, glaisčiausi viską pats. Tada dažiau su
Vivacolor, kažkokių blogybių nepastebėjau.

Esu tėvams dažęs su Pentacolor (senukų brandas), šis nelabai gerai
valosi (t.y. blizga po pirmo valymo) ir pačiuose dažuose pasitaikydavo
dažų plėvelių gabaliukai. Spėju, kad neteisingomis sąlygomis buvo laikyti.

Tad Pentą iš pasirinkimo atmetu. Kita vertus, pats dažymo procesas, jei
ne tos šiukšlės, toks pat kaip ir su Vivacolor, nieko sunkiau nepastebėjau.