Tema: Re: mokesčiai daugiabutyje
Autorius: Nioka
Data: 2017-11-28 21:35:07
Jei yra Daugiabučio namo savininkų bendrija, tai sprendimą, kaip paskirstyti
garažų aukšto išlaidas gali priimti visuotinis Bendrijos narių susirinkimas.
Tvarka daugmaž tokia: prieš susirinkimą pasiūlyti įtraukti tokį klausimą į
susir. darbotvarkę, susirinkime pasiūlyti garažų išlaidų skirstymo tvarką,
dauguma balsų priimti šią tvarką, įpareigojant Valdybą perduoti šį
Susirinkimo nutarimą mokesčius skaičiuojančiai įmonei.