Tema: Re: mokesĨiai daugiabutyje
Autorius: xc
Data: 2017-11-27 12:58:16
Bent jau pas mane name administratorius atskiria namo ir garažo bendras
patalpas/sąnaudas. Namo remontai 'kabinami' ant buto ploto, garažų
remontai (realiai ten tik vartus pastoviai remontuoja, nes genda nuo
dažno vartojimo) kabinami netgi konkrečiai ant tų garažų, kurie
konkrečiais sugedusiais vartais naudojasi. Bendros garažų sąnaudos
(elektra ir pan) išskirstomos irgi tik ant garažų sąvininkų.