Tema: Re: Elektriniai įrankiai darbui su mediena
Autorius: Sail
Data: 2017-11-28 10:59:48
As eglute kaime turiu, bet pjauna tik 5 cm. Bet ir tai ukyje pravercia
konreciai. Uzdejau stakles ant veziojamos platformos - issitrauki i lauka,
supjaustai ka reikia ir itempi atgal. Visos dulkes ir pjuvenos lieka lauke.

Rebir'as toks grubokas daiktas, kiek ciupinejau tai rankoj neguli. Nebuciau
tikras ar pjaus tuos 85 mm (dar bus minus stalvirsio storis).
Mano eglute trifaze, bet ir tai stabdosi, nors ir su mazu pjuklu.