Tema: Re: Q: Elektriniai įrankiai darbui su mediena
Autorius: Signalizacija
Data: 2017-11-27 22:58:37
pirmiem dviem rankinis kreizas, antam čiopsas ar kaip ji vadina
skersinio pjovimo pjuklas.

lobzikas netinka jei nori tiesiai pjaut, net jei pjausi palgal juosta
pjuklas nandys pirmai progai pasitaikius pabegt i sona

Apie kreizus daug nepabursiu, turiu makteka per krizes pizes pirktą tai
labai smagus. dirba tiksliai ir tyliai.