Tema: Re: koks laminato paklotas? galbut pralaidumas geresnis pas jau priklijuota laminata prie laminato?
Autorius: qwerty
Data: 2017-11-21 17:27:53
Ot ne px tas pralaidumas, kur ta siluma desis, jei po stezke polistirolas
guli? Dar nemaciau niekur problemu, kur sildomos grindys ir klijuotos
parketlentes. Gaunasi brangiau, bet malonumas vaikstant atperka.

On 2017-11-21 13:45:50 +0000, qwerty said:

> As dviejuose butuose apturejau laminata, tai daugiau nenoriu grizt prie
> jo. Tapkiu nevartoju, tai basam vaikstant medis labiau prie sirdies.
>
> "gopenzo"  wrote in message news:ov18n9$qd8$1@trimpas.omnitel.net...
>
> susidėjom alloc'ą priėš porą metų. viskas kaip ir gerai, tik tas padla
> laminatas dėl nepaaiškinamų priežasčių momentais traška vaikštant.
> vienoj vietoj minant koją per sudūrimą jaučiasi judėjimas ir cypauja.
> kaip kad būtų per siūlę truputį iškilę.
>
> krč, dabar manau laminato, kad ir alloco nesirinkčiau. yra jaučiu ir
> smagesnių dangų...

pas medi pralaidumas silumos nekoks + jau brangus eksponatas...  i
QUick Step'a linkstama..