Tema: Re: koks laminato paklotas? galbut pralaidumas geresnis pas jaupriklijuotalaminataprielaminato?
Autorius: gopenzo
Data: 2017-11-21 15:12:09
susidėjom alloc'ą priėš porą metų. viskas kaip ir gerai, tik tas padla
laminatas dėl nepaaiškinamų priežasčių momentais traška vaikštant.
vienoj vietoj minant koją per sudūrimą jaučiasi judėjimas ir cypauja.
kaip kad būtų per siūlę truputį iškilę.

krč, dabar manau laminato, kad ir alloco nesirinkčiau. yra jaučiu ir
smagesnių dangų...