Tema: Re: Itikinkit kad reik siurblio robotuko.
Autorius: bezas
Data: 2017-11-20 09:45:32
Tas liezuvelio iškišimas tai taip neefektyviai atrodo. šoniniai
šepetėliai daug rimčiau veikia. panašu Samsung nuėjo keliu ką pigiau
pagaminti.Aukštas tas samsung tikrai ne visure palįs.
Kiek kvadratų reikia siurbti? nes navi kazkur nuo 100kv.m. pradeda
reikėti. Iki šimto manau chaotiškai valantys netgi geriau valįs.