Tema: Re: Itikinkit kad reik siurblio robotuko.
Autorius: kef
Data: 2017-11-20 09:32:05
Naujesni samsungai neturi soniniu sepeteliu. Privaziuoja prie plintuso ir
iskisa liezuvi kad geriau issiurbt. O ir galingumai tu nauju be soniniu
sepetu nepalyginamai didesni. Kaip del pagrindinio sepecio ir plauku? Panasu
kad jis guminis... Tai su plaukais situacija turetu buti nepalyginamai
geresne. Fotkese matosi
https://www.senukai.lt/p/dulkiu-siurblys-samsung-vr20m707bwd-sb/59w5
Galvoju jamt kuri nors is naujesniu, nes man siurblys turi buti butinai su
navi kad apeitu visus kambarius, chaotiskai judantys netinka.

"albinas"  wrote in message news:ousvgl$gal$1@trimpas.omnitel.net...

Samsung apsivelia ratukas, pagrindinis sepetys, reciau
sepeteliai.Bendrai paemus vargiai imanoma naudoti, vien del suns.
Gaunasi daug aptarnavimo, galiausiai uzknisa.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/