Tema: Re: diskas betonui
Autorius: Sail
Data: 2017-11-15 12:18:23
Tada bulgarke vienareiksmiskai. Atsidaryt visus langus sudarant skersveji,
respiratorius + akiniai + nepamaisytu galva apsivyniot ir pirmyn.

Metro ilgio tai juoku darbas. Jei betonas kaip Fiurerio bunkerio, tai gali
but sunkiau su perforatorium dirbti.

As kazkada pamato 10 cm x 7 cm briauna nupjovinejau, ilgis kokie 8 metrai.
Betonas tai laime, va kai akmenys pamate paskandinti papuola, tada daaaug
blogiau...