Tema: Re: Q: diskas betonui
Autorius: DJ
Data: 2017-11-15 11:09:02
Turiu patirt su ta mūro freza+siurblys, tada su didele bulgarke +
siurblys ir su maza bulgarke be siurblio. Buta remontavausi.
Pjaunamos patalpos/erdvės kiek imanoma izoliuotos. Rezulatats bet kokiu
atveju tas pats - visvien visur po to reik valyti. Siurblys nesutraukia
100% dulkių, kaip ir laikinos pertvaros. Bet kokiu atveju visvien visur
reik valyti dulkes :) tik su siurbliu bendrai ore skraidanciu dulkiu
maziau.
Beja nuomociau iš Gotas.lt. Senuku kainos ir sąlygos man nepatiko :)

DJ