Tema: Re: As vel apie suvirinimo aparatus
Autorius: Sail
Data: 2017-11-07 09:04:15
Laidu ilgis du metrai tai totaliai sux. Tik ant zemes psidejus ka nors
pavirinti ir uztenka.

As du tokius laidus sulitavau tarpusavy, ir nupirkau antra laida tokio ilgio
kaip anie du.

Ir tada jau daugiau/maziau dirbti galima.

Simet virinausi stogine automobiliui, ir turejau pasirinkima lauke
konstrukcija virint arba su MMA arba MIG.

Tai pasirinkimas buvo MIG, nors juo lauke padirbsi tik nevejuota diena. Bet
uztat siules gaunas idealios.