Tema: Re:As vel apie suvirinimo aparatus
Autorius: Kancler
Data: 2017-11-06 19:35:09
Nusipirkau baltarusiu oliver mig-200s

https://www.google.lt/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.suv
irinimoiranga.lt/lt/produktai/1/94/oliver-mig-200s&ved=0ahUKEwjxga
CIvarXAhVGM5oKHQBfCsgQFggmMAA&usg=AOvVaw2M380EY2DlU8Ms3_AtdrtV

Balionas angliarukstes didelis 60 euru

Mixo dujas neapsimoka imti, su angliarukste "purvinas" metalas
 geriau eina

Vienintelis didziausias minusas kad mano reikmem per galingas,
 skarda sunku virinti, iskart skyle degina, bet cia dar ir mano
 kreivos rankos, o visa kita dziugina.

Ps. Iki galo dar nesigilinau, bet vienas pazystamas sake kad
 nusipirkus laida su replem elektrodams jis turi veikti. Man kaip
 ir neaktualu

Pss. Savisauge viela yra labai labai labai is bedos, plius tik
 labai gerai vedinamoj patalpoj