Tema: Re: Rutulinis ventilis lasa
Autorius: kef
Data: 2017-10-30 17:45:16
Pirmas judesiukas irgi lengvas buvo ar su juntamu trakst?

Jo, shit happens, ypac kai uz tokia kaina, arba uz belekiek bet bute, kai
reikia kviestis ka nors kad visa stajaka atjungtu. Per metus tai jo, nieko
nepastebi, bet po 2-3 tikrai buna su lengvu trakst. Po 5 jau nemazai sansu
kad reikes keisti. Tie nerutuliniai irgi turi buti judinami, ar ten tas shel
ar geriau, irgi kai ilgai nesuktas lyg su zvyriuku butu sriegis. Vienas
varvet tarpinej padety pradejo, teko keisti.

"Paulius"  wrote in message news:ot7arq$47c$1@trimpas.omnitel.net...

Del judinimo sutinku, ale kai tokie kartai, kai prireikia
atsitinka 1 kart per 5 metus...
Bandziau pirmyn/atgal, tai sukinejasi nesunkiai, bet uzdarius
matosi kaip vos vos kaupiasi vanduo ant to bumbulo, po kiek lauko
ir lauk pradeda teketi. Shit happens..

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/