Tema: Re: Rutulinis ventilis lasa
Autorius: Paulius
Data: 2017-10-30 15:52:58
Del judinimo sutinku, ale kai tokie kartai, kai prireikia
 atsitinka 1 kart per 5 metus...
Bandziau pirmyn/atgal, tai sukinejasi nesunkiai, bet uzdarius
 matosi kaip vos vos kaupiasi vanduo ant to bumbulo, po kiek lauko
 ir lauk pradeda teketi. Shit happens..

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/