Tema: Re: Nešvaraus vandens siurblys
Autorius: bzik
Data: 2017-10-30 12:16:52
dariau taip. Į grindis įleidau 160l plastikinę bačką. Jos  pasieny prie
dugno siurblys. Pasieny, kad būtų vietos plūdei normaliai vaikščiot (jos
laidas paprastai trumpinasi, užkišant prie rankenos - sumažinamas veikimo
diapazonas.) Jei plūdei truks vietos ar trukdys laidai, gali nutikti taip,
kad siurblys ilgai nuobodžiai dirbs, kol perkais.

On 2017-10-30 10:43, KandysRomka wrote:
> Plude tokiame gylyje tau nesuveiks, turesi ja ranka pakeles i virsu
> laikyt. Turiu pora tokiu siurbliu, is kuriu vienas nuoteku backoje, o kita
> tampau kai reikia koki dekoratyvini tvenkinuka issiurbt. Tau reik kad tas
> siurblio sietas apacioje (ar kaip ji pavadint) butu kuo mazesnis, nes
> kitaip siurbs ora o ne vandeni.

OK.
Dabar šiek tiek aiškiau, kaip jie veikia.

Plūdę laikyti iškėlus - neproblema. Palaikysiu.
O kiek aukštai turi būti plūdė? Jeigu aš ją tiesiog prie korpuso ar ant
rankenos viršaus pririšiu?

Pasiaiškinau, kad lyg yra trapas giliausioje vietoje didelio skersmens.
Tai lyg kelis cm pavyktų patį siurblį "įleisti".
Kai pradės siurbti orą, tai rūsyje turėtų būti sausa.. išskyrus tame trape.
Dar pasiaiškinsiu.