Tema: Re: Nešvaraus vandens siurblys
Autorius: bat0nas
Data: 2017-10-30 11:38:10
On 2017-10-30 10:43, KandysRomka wrote:
> Plude tokiame gylyje tau nesuveiks, turesi ja ranka pakeles i virsu
> laikyt. Turiu pora tokiu siurbliu, is kuriu vienas nuoteku backoje, o
> kita tampau kai reikia koki dekoratyvini tvenkinuka issiurbt. Tau reik
> kad tas siurblio sietas apacioje (ar kaip ji pavadint) butu kuo
> mazesnis, nes kitaip siurbs ora o ne vandeni.

OK.
Dabar šiek tiek aiškiau, kaip jie veikia.

Plūdę laikyti iškėlus - neproblema. Palaikysiu.
O kiek aukštai turi būti plūdė? Jeigu aš ją tiesiog prie korpuso ar ant
rankenos viršaus pririšiu?

Pasiaiškinau, kad lyg yra trapas giliausioje vietoje didelio skersmens.
Tai lyg kelis cm pavyktų patį siurblį "įleisti".
Kai pradės siurbti orą, tai rūsyje turėtų būti sausa.. išskyrus tame trape.
Dar pasiaiškinsiu.