Tema: Re: Grindys iš karto visam namo plotui?
Autorius: BigM
Data: 2017-10-13 17:03:21
On 2017-10-09 10:58, Vitas wrote:
> Labas,
>
> ne pagal subject'ą, bet labai įdomu:
>
> koks sienos sumuštinis, mediena C24 ar paprasta, kokie darbo įkainiai?

Su kainomis mažai kuo padėsiu.

Mediena - kirsta iš savo miško, vėliau supjauta mobiliu gateriu.
Statyboms naudojau paprastą, nekalibruotą. Geriau pagalvojus ir padirbus
su nekalibruota, manyčiau, kad esant galimybei verta būtų
prasikalibruoti. Aš nesikalibravau, kadangi logistika brangiai atsieina:
pakrauk, pervežk, iškrauk, po to vėl pasikrauk, parsivežk... Jei pirkti
rinkoje medieną ir spręsti - imčiau kalibruotą. Bet ne pasaulio pabaiga
ir su nekalibruota.

Darbo įkainių nepasakysiu - viską dariausi pats (buvau su viena brigada
preliminariai sutaręs, bet paskui atsisakė, o paieškoms laiko
nebeturėjau) + pagalbinį ėmiau atskiriems etapams.

Realiai karkasą pakelti tai kaip du pirštus... daugiausia laiko man
susidegino susižiūrėti pagal projektą visus taškus: langai, durys,
vidsieniai - neturėjau tikslaus karkaso projekto, tai pats pasidariau
"gamybinius" brėžinius su Sketchup.

Stogo santvaroms sumontuoti, rinkoje kainos kažkokios nerealios - po
~7Eur už stogo m2. Pasisamdžiau pažįstamą karkasininką, dar vieną
pagalbinį, suprantantį kaip dirbti su mediena ir per pusdienį susikėlėm
santvaras, per dar kelias dienas susitvirtinom, uždengėm plėvele,
susigrebėstavom. Gavosi kaip minimum 2x pigiau.

Kiek domėjausi, tai sienos m2 buvau radęs po ~6-7Eur už sienos m2.