Tema: Re: Grindys iš karto visam namo plotui?
Autorius: Zanas
Data: 2017-10-06 21:54:54
sugadinsi grindis vistiek juk bus visokiu akmenuku ar smelio statybos
metu, nebent galvoji pabaigoje viska slifuoti ir lakuoti
pas mane buvo panasiai vidine apdaila dariau jau pastatytame name,
grindys buvo lakuotos, griovesi sienos plytu gabalai krito mindesi
viskas, finale viska isploviau sveiciau ir lakavau, nieko nesimato nors
ir yra duobuciu, jei nori idealiu lygiu grindu tikrai taip nedaryk.