Tema: Re: Suktuko akumas
Autorius: bzik
Data: 2017-10-06 14:52:04
reikia matuot kiek taviškiam A reikia darbui. Internete pilna instrukcijų,
kur su nediduku transformatorium padaro. Ten visi aiškino, kad kompo
maitblokis jėga.
Kai man nepavyko, kaimynas labai nustebo. Tada pamatavo, kad startui
varikliui reikia virš 10A. Sukant be apkrovos užtenka apie 5A. Kuo didesnė
apkrova, tuo daugiau A.
Tas Coba turėtų traukt. Bet apkrovus gali suveikt apsauga. Bandyk.

"android"  wrote in message news:or7ipn$dd2$1@trimpas.omnitel.net...

gal gali uzmest aki auksciau, idejau pora ATX foto (350KB), ar su tokiais
kazka sulošiu (suktukui)?