Tema: Re: Suktuko akumas
Autorius: bzik
Data: 2017-10-05 14:41:08
Mano akumai 12V. Maitinimo šaltinį ėmiau su kinietiškais 30A. Kiek realiai
nežinau.  Eilinio kompo maitblokis su tarsi 10A atsijungdavo vos sartuojant
varikliui.
Didieji darbai pasibaigę, tai vieno kito medvaržčio įsukimui pakanka.
Stabdant ranka prasisukinėja kaip su gerai pakrautu akumu. Maksimalių
apkrovų ar intensyvaus darbo neimitavau - o jei be reikalo užsilenks :)

"android"  wrote in message news:or53fr$fo1$1@trimpas.omnitel.net...

> mano patirtis su bosch buvo tokia
> 1. atnaujinimas apie €30 (Tomita)
> 2. kinietis iš ebay apie €25
> 3. padaryti pajungimą nuo 220 šaltinio apie €20
> Pasirinkau 3 var. ir išvežiau į sodybą. Bet kada turiu veikiantį.
> Mobilumas ir patogumas ne tas, bet f-ją atlieka be problemų

turiu ir as tokia beda su beveik nustipusiais akumais, prie jos prisidejo
dar ir pakrovejo mirtis
praeita savaite. Kazkodel liko jame tik apie 4.5V  :D

So domiuosi treciuoju var.
Visas idomumas - kiek max amperu tavo 220V saltinis sugeba isduot prie darbo
itampos (14.4V pas
tave?) ?
Nes akumu darbas pasizymi tuo, kad jie sugeba atiduot iskarto labai didele
(santykinai) srove, t.y.,
tiek kiek jos reikia sunkiai sukant pvz, koki varzta. O kraunasi jie letai
ir ilgai, su nedidele
srovele.
Taigi, nuo 220V saltinio amperazo priklauso tavo irenginio sukimo jega. Gal
zinai kiek amperu?

Klausiu, nes turiu kazkokiu maitblokiu, galeciau juos perdaryt tinkamai
itampai, tik nezinau kiek
mazdaug sroves reiks.