Tema: Re: Apie siltinima putom
Autorius: mindau
Data: 2017-10-02 20:22:25
o vis tik fleimuka pakurstei :) gerai :)
labai gerai ivairiu nuomoniu paklausyti ir rinktis daugiau nei is vieno
varianto.

"shadow"  wrote in message news:oqfs6r$o4n$1@trimpas.omnitel.net...

1. Lt, o ypac newsuose gausu vietines reiksmes 'zinovu',kurie
girdejo, mat?; svogeris/kaimynas sake...
Su tokiais diskutuoti,kaip su pliku pesiotis.
2. Salyje,kur nera issamius tyrimus atliekanciu,reglamentuojaciu
bei standartizuojanciu instituciju,pagr 'meistru'
argumentas-gamintojo rekomendacija. Ir nesvarbu,kad ji daznai
netinka musu salygoms-mojuoja kaip sventu rastu ir
nepapriestarausi. Noredamas parduoti gamintojas aukso kalnus gali
pazadeti,niekam neidomu.
Daznai su tuo susidurdavau konsultuodamas. Iki absurdo... Rodau to
paties gamintojo instrukcijas skandinavams,kurios kardinaliai
skiriasi. Klausiu kod?l ne sitos? Ats -'senukai' man sitas dave.
Tai tu bl kur statai: Lt ar Ispanijoj?! Ir ar senukai uz kazka
atsako?!
Kad skandinavai statybu technologijose pazenge gerokai toliau-tp
ne rodiklis.
3. 'Laikas-pinigai' man ypac aktualu, tad banaliai gaila laiko
sekti bei veltis i bereiksmes diskusijas

--
shadow