Tema: Re: Apie siltinima putom
Autorius: Vaikis
Data: 2017-09-26 23:30:51
spakainas <mzumeris@gmail.com> Wrote in message:
> Nu tai 0.3 kubo. Vata kainuoja ~7-8? u? tiek + garo pl?vel? koks 0.5? +
> darbas kiek jau sutarsi. Na ir ten dar visokios sandarinimo juostos ka?kiek.
> Jei stogo kokie 300 kvm, o skirtumas tarkim koks ?yrikas u? kvadrat?,
> tobi? ~3k? gaunasi. Tai ?ia pa?iam spr?st - daug ?ia ar ma?ai.
>
> Ai?ku jei meistrai prixalt?rins vat? d?dami ir paskui ten eis kiaurai
> ?iluma, tai irgi gaidys. Bet jei pri?i?r?t normaliai, kad ypa? sandariai
> visk? suklijuot?, tai sutaupyt pavykt?, manau.
>

> 2017.09.26 15:49, mindau ra??:

Sekmes ieskant ger? meistr? siltinant vat?, 3 brigadas kolega
 i?var? ir finale pats siltino. A? pats i?karto vata siltinau ir
 joki? sudarankiu atrank? net nedariau. Grindis taip pat pats, nes
 sudarankiai 3 d???s put? b?t? supute ? tarpus.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/