Tema: Re: ESO - po elektros dingimo sugedo orkaite
Autorius: Evaldas
Data: 2017-07-28 11:35:44
Daug nezinomuju. Jei tai planinai ESO darbai tai viena, jei gedimas ar
treciuju saliu veiksmai jau kita.
Manyciau, kad pradziai nuneses i garantini nieko nesakyk apie itampos
dingimus, kai gausi isvadas tada sugalvosi kaip reaguot, nes jei tik
pasakysi is karto bus negarantinis. Pasiklausinek ar kaimynams nekilo
panasiu bedu, jei ka bus lengviau su ESO gincytis.