Tema: Re: ESO - po elektros dingimo sugedo orkaitė
Autorius: booraz
Data: 2017-07-27 18:59:56
Gali būti, kad elektros atsiradimo metu buvo viršįtampiai, tad
rekomenduojama dingus elektrai viską išjungti ir tik tada kai jau
atsiranda įjungti prietaisus į elektros tinklą, kai stabilizuojasi
įtampa. Asmeniškai irgi neišjunginėju, nes dažniausiai tuo metu namie
nebunu :)

Arba kitas variantas, kad trumpo metu dingstant elektrai sugedo, bet
šitas mažai tikėtinas, nes turėtų daugiau prietaisų būti sugedę ir
pažeistas tavo įvadinis kabelis, ten tam tikra tvarka jeigu gyslos
nutraukiamos gaunasi, kad srove vistiek prateka per irenginius ir
sugadinami.

--
booraz