Tema: Re: vonia palģpģj
Autorius: dede
Data: 2009-06-08 09:06:21
su osb patirtis sekanti. uosvis kaime remontavosi alytnami, ir dare 2a. tulike grindis. padejo osb (nes turejo, o dar kazkas patare, kad gerai bus), pritvirtino lyg ir normaliai. bande klijuoti elastiniais plyteliu klijais (irgi tiesiog tokiu turejo) tiesiog ant plokstes, klijai nelipo. sumaise su lipalu, prikibo. viskas butu grazu, tik po sildymo sezono vienos plyteles krastas atsoko, o dvi skilo. atsokima nurasom i neteisinga klijavima, bet skilimai, mano supratimu, atsirade nuo plokstes deformaciju igeriant/isgarinant dregme, aiskiai rodo, kad osb cia netinka. del cetrio nieko nekomentavau, neteko isbandyti.