Tema: Re: vonia palģpģj
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-06-05 15:29:15
Labai geri pastebejimai Dede bei DZ.

> ant osb NEGALIMA.
LABAI DIDELIS DEKUI UZ SITA VIETA. As kazkaip maniau atvirksciai nes cetris
blogai igeria vandeni, todel maniau, kad klijai gali atsokti, ir nepades nes
betono-kontakt gruntas.
***
Mano argumentai del pleveliu tokie.
Normaliai, po stogo danga turetu buti difuzine lpevele. Kai stogas yra
smarkiai status, nuo difuzines pleveles atsiradusi dregme nuteka. Kai stogo
nuolydis arteja prie horizontalaus, vanduo nuteka sunkiau. Paklusejas sake,
kad siferis nesandarus ir kartais pripusto sniego. Gerai isigilinus i
difuzines pleveles tampa aisku, kad jos praleidzia kazkiek vandens ir atgal
(i vidu), ypac jei tai stovintis vanduo. Kaip tik del sitos priezasties as
siuliau po siferiu deti armuota priesgarine plevele su al folga. Tuomet,
vatos kvepavimui deciau difuzine is apacios, vaizdu i apacia. Juk kiekvienu
atveju svarbiausia, kad vata bet kuriuo atveju salintu dregme. O ta dregme
visada vis atsiranda, neklauskit is kur, nezinau, bet pasitikiu teorija -:)
*
Del putplascio stoge teko skaityti rimta mokslini vokiska straipsni, kuriame
buvo isardytas 30m stogas ir ivertintos puptplascio charakteristikos
(sudulejimas ir silumines). Buvo prieita isvados, kad per 30 metu
susidevejimas nera toks didelis, kad galima butu teigti, jog stogo
siltinimui naudotina isimtinai tik vata.
*
Del gegniu apejimo su difuzine plevele. Taip be abejo paprasciau. Bet man
butu labai gaila gegniu, ypac jei jos dar gero stovio. Difuzine plevele,
kaip teigiate, desite vaizdu i virsu. Vadinasi gegnes bent jau 3 puses visa
likusi ju gyvavimo laikotarpi gales puti ir pelyti. Siulyciau prie gegnes
virsaus (prie pat stogo) tvirtinti siaura medine listvele, prie kurios ir
tvirtinti difuzine plevele, o pacia gegne palikti vatoje.

> hidroizoliacija tada, jei apacioj esanti patalpa "bijo" uzpylimo, jei ne
(koks sandeliukas) - gal ir nebutina. bet siaip sveika, ne karve kainuoja.

> brangoka - tiek kilimelis, tiek eksploatacija, bet sildomos grindys yra
geris. antraip turesi prisiklot kilimeliu.

> mane pagasdino, kad ir stabilizuota paprasta plevele su laiku sutrunija.
todel i stoga dejau ta armuota. skirtumas buvo 200 vs 800 lt visam namui
pries tris metus.

> ups. siferis, difuzine vaizdu i virsu, vata, priesgarine, gipsas.

> kazkaip neteko matyti stogo, siltinto polistirolu.
> samprotauciau, kad tada jokios pleveles nereik, difuzines del to, kad is
polistirolio nieks negaruos, o priesgarines - polistirolis neigers, be to,
susikaupus kazkokiam kondensatui tarp polistirolio ir priesgarines kad
neimtu pelyti.
> bet kaip sau, tai neburciau, daryciau su vata (min 20cm, gal ir daugiau)
ir plevem.