Tema: Re: akumuliatorinis trimeris?
Autorius: bzik
Data: 2017-07-07 10:46:51
turbūt nuo gamintojo ir plastiko kietumo priklauso. Matytu kiniečio atveju
po kontakto su kietesniu daiktu likdavo pusė peiliuko ar kažkokios
atplaišos.

"Yvl"  wrote in message news:ojicor$usb$1@trimpas.omnitel.net...

pezmenys. peiliukas nebyra, o sudyla lygiai taip pat efektingai

"bzik"  wrote in message news:ojicbr$ugf$1@trimpas.omnitel.net...

valas puikiai drožiasi. Koks 2mm net nepajunti kaip dingsta prie pamato ar
akmens. 3mm laiko kiek geriau. Akumuliatoriniai dirbs su kokiu 1,2. Pliusas
tik toks, kad mažiau jautrus. Peiliukas subyrės.

"VaidasB"  wrote in message news:oji9mr$s2n$1@trimpas.omnitel.net...

bent jau bosch atveju tokie peiliukai tai irgi keičiami, jie ten berods
3 dedas.. Valas nebijos akmenų ir kitokių kietų daiktų