Tema: Re: akumuliatorinis trimeris?
Autorius: VaidasB
Data: 2017-07-05 11:22:19
turiu bosch. Ėmiau todėl, kad batareika (36v) tinka nuo žoliapjovės, o
parduodamas buvo be jos. Su valu, nes tie kur su peiliukais eina su
lengvesne baterija (18v) ir kažkaip atrodo nepatikimai.

Nėra sunkus, pjauna tikrai padoriai. Su visokiais piršto storumo
stagarais sunkiau, bet įmanoma.

6 arai iš viso pas mane, tai neteko eit batareikos keist pjaunant.

Valas išsivynioja nuo kiekvieno užvedimo, tai reikia biškį galvoti, kad
labai neišnaudot. Keičiasi nesunkiai.