Tema: Re: grandininio pjuklo grandine
Autorius: Sail
Data: 2017-07-05 13:04:40
Jei galandi sau, tada eda pakankamai mazai. Atsargiai ir svelniai nuimi tik
tiek kiek reikia.
Jei nunesi pagalast uz pinigus, va tada nudrozia kapitaliai.

Gal mano rankos kreivos, bet galandant dilde laikui begant issibarsto kampai
ir daznai pradeda traukt i viena puse.
Plius tos dildes plastilinines, ir nusidrozia mygom, kas irgi turi savo
kaina.