Tema: Re: grandininio pjuklo grandine
Autorius: Gediminas
Data: 2017-07-05 11:37:34
Paprasciausia aukoti sena grandine. Daug viniu nebus, vis tiek pries
pjaunant aprankiosi tas vinis. Man didesne beda buvo su grandines
ilgejimu. Nzn nuo ko bet ji ganetinai stipriai issitampe. Teko viena
danti isimti. Rastai buvo gerai suvaryti kinvarpu. Daug medzio dulkiu.
Speju jos suede grandines narelius.