Tema: Re: Vejos robotai
Autorius: Doncius
Data: 2017-07-04 17:19:13
Nuolat po truputi, tai per savaite nupjauna 1 karta. Nes jei sklypas 10a, o
ji visa nupjauna per 12val., o dirba tik 2 val per diena, tai 12/2=6 - per 6
dienas nupjauna sklypa pilnai ir vel pradeda is naujo.

Nu pas mane per savaite tai zenkliai pasimato, kad paaugo zole. Tai dirbant
po 2 val per diena - matytusi juostos kur pjauta, o kur ne.

"Terpentinas"  parašė naujienų news:ojg7f6$6qj$1@trimpas.omnitel.net...

2017-07-04 16:57, Doncius rašė:
> Tai per savaite nupjauna sklypa 1 karta?

> Nustatytas, kas dieną po 2 val.

Jis nuolat po truputį skuta žolę, net nepastebi ar ji auga. Tik
pakraščiuose matosi, kiek ji per savaitę paaugo.