Tema: Re: Vejos robotai
Autorius: Terpentinas
Data: 2017-06-08 09:02:16
2017-06-08 08:53, Doncius rašė:
> Kokie privalumai pries vientisa? Kaip su slapia zole, ar pjauna, kaip
> per lietu? Kur ir kaip instaliavai krovimo stotele?
>
> "Terpentinas"  parašė naujienų news:ohalvq$mmn$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Kažkas domėjosi kaip man sekėsi išsirinkti vejos robotą, tai galiu
> pasakyti, rinkausi galingesnį Wikingo MI632P apie 2300€, už perimetro
> vedžiojimą meistrai dar užsiprašė apie 300€, mano manymu tai per brangu,
> todėl per du vakarus pasidariau pats taip kaip man reikia ir nieko ten
> sudėtingo nėra. Robotas tikrai geras, per 4 pjovimus(4 val)  nupjovė
> [...]

Pas mane vientisas peilis, tai labai gerai, nes jo nereikia dažnai
keisti, tie peiliai (mažos britvutės) atšimpa per 2-3 savaites, jie
nebegalandami ir kaina 2-3 €/vnt, o jų reikia 3 vnt. Pjauna ir šlapią
žolę, ir aukštą (mano jau buvo pusė sprindžio), turi lietaus daviklį,
bet jį galima atjungti, todėl gali pjauti ir per lietų (nebandžiau),
instaliavimas, tai laido perimetru pratiesimas ir prispaudimas su
platikiniais kaiščiais, prie trinkelių dariau taip: tarp žolės ir
trinkelės buku atsuktuvu sukišau į tarpą apie 1 cm - labai pasiteisino,
nes robotas vienu ratu užvažiuoja ant trinelės ir gražiai pripjauna
kraštą. Stotelę pastačiau ant vejos prie terasos kur elektros išvadas ir
su strypais prispaudžiau prie žemės, laidus sukaišiojau (truko apie 20
min). Neverta samdyti meistrus.