Tema: Re: Skalbykl? ir d?iovykl? 2-in-1?
Autorius: benamis
Data: 2017-06-14 08:13:53
Atskiros dziovykles buna turi naglu funkciju. Kazkokios programos garais
atsviezinami drabuziai ir panasiai. Beabejo sugedus skalbenkei is dziovykles
naudos daug nebus, bet jeigu dziovykle suges, tai bent skalbenke turesi, kas
2in1 atveju reikes remontui atiduoti visa irengini.

"SVYT"  wrote in message news:ohpa8i$gvg$1@trimpas.omnitel.net...

Kai sugenda skalbenke, kokia nauda is dziovintuvo?

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/