Tema: Re: Skalbyklė ir džiovyklė 2-in-1?
Autorius: Vaidas
Data: 2017-06-13 08:09:46
Toks niuansas: 2 in 1 oro atšaldymui naudoja šaltą vandenį, o įprasta
džiovyklė tam kažkiek šildo aplinkos orą. Tai jei stovi mažoj patalpoj -
prišyla ji. Man žiemą tai pliusas, nes prišildo sandėliuką.
Kitas niuansas - triukšmas: džiovyklė (atskira ar 2in1) beveik visą
laiką (2-3val) ūžia ir gan garsiai. Tad gali ją pastatyti ten, kur
netrukdys, o ne būtinai šalia skalbimo mašinos. Žinoma neteksi "išėmiau
iš skalbiankės, metu džiovyklėn", bet čia nedidelis praradimas. O
skalbiankės bet kur nepastatysi - reik vandens, kanalizacijos.