Tema: Re: dulkių siurblys
Autorius: HDi
Data: 2017-06-03 16:44:43
as pilnai sutinku, bet zmona perskaicius moteriskus forumus sako tas
thomas isgirtas, ir jai atsibodo su skuduru paskui siurbli eit, +
argumetas sako ji gi as (iki manespries n metu) turejus plaunama siurbli
tai labai buvo puiku. nors as linkes jumis vyrai tiket, bet ne man jo
reikia. tai va ir nezinau kaip pasielgti. 300eu nera didele suma, tai
dar per kelias dienas jei nepakeis moteris nuomones tai nupirksiu, tik
reik sugalvoti bausme jei nenaudos ir nepasiteisins :D