Tema: Re: dulkių siurblys
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2017-06-02 17:50:42
Siulyciau begti nuo to Thomas kuo toliau.
Uosviene turejo Thomas Twin TT (ir vis dar turi), tai nu ir nx jis.
Nupirkom Miele C2, tai naudoja ir vargo nemato, o su anuo tai siurbdavo
nebent as surinkdavau ir supilstydavau ten tuos vandenis i svecius
atvaziaves.
Miele vs Thomas is mano varpines:
- Thomas zymiai sunkesnis
- Reik pilstyt vandenius pries ir po siurbimo, o Miele tik mygtuka paspaust
- Thomas HEPA filtras uzsinese pakankamai greit
- nudvese Thomas siurbliukas kur purskia vandeni
- slanga Miele zymiai lankstesne ir galima sukti ratu kiek nori
- antgaliai Miele zymiai geresni
- garsas pas Thomas zymiai didesnis
- Debiliskesni traukos valdyma nei pas Thomas tai turbut jau neimanoma
sugalvoti
- Kvapas po siurbimo su vandeniu man nepatinka
- Po siurbimo pas Thomas tenka dar visokius kaciu/sunu/zmoniu plaukus is
to korio lupinet.

Mano nuomone Thomas visiskai nenaudotinas daiktas. Vien prisiminus ji
nervai nelaiko.