Tema: Re: vejapjoves nr.3
Autorius: Velnias
Data: 2017-06-02 11:46:39
Buvo panaši istorija su Briggso varikliu, bet čia gal kažkoks brokuotas
modelis/partija. Bendroje sumoje tūkstančiai jų veikia gerai. Taip pat yra
10 metų intensyviai naudojama žoliapjovė su Honda varikliu, tai korpusas ir
periferija jau aplūžę, bet variklis kaip bitė, absoliučiai jokių remontų ar
reguliavimų per visą laiką.

"Gedas B"  wrote in message news:ogqruv$8h5$1@trimpas.omnitel.net...

Esu uzsiroves ant labai blogai surinkto/pagaminto B&S. Zolaipjove Jonsered.
Nezinau ar man cia taip nepasiseke ar tiesiog Jonseris gavo kokius
pigius variklius is brokines partijos ar kokia gamykla nevykusi gamino...

Zodziu:
1. Blogai nuslifuotas magnetas ar kas ten kur sukasi. Neimanoma
nustatyti tarpelio kuris turi but 0.8 mm. Resultate sunkiai kuriasi. Kol
suradau priezasti ir seip ne taip sureguliavau. Dabar as uzkuriu, zmonai
neuztenka jegu/greicio.
2. Karbiuratoriaus adata ir zikleris kazkokie nesuderinti. Ta prasme kol
nepakeiciau vis uzsisiurbdavo. Jeigu uzgesini, tai nebeuzkuri nes kol
iskratei zole uzpyle zvake. Po keliu dienu budavo pilna degimo kamera
bendzo, negaledavau net prasukti, reikedavo issukti zvake ir ispilti
bendza. Pakeiciau karbiuratoriaus vidurius - susitvarke.
3. Bendzo slanga padaryta is gumos tirpstancios bendzine!!!! Nesupratau
is kur juodas tepalas atsirasdavo karbe, taigi is slangutes. Pakeiciau.
4. Nebuvo kuro filtro. Karta ikrito zolyte i bendza ir uzkimso karba (nu
as taip manau). Idejau filtra.

Nors cia visi naudoja B&S ir gal man nepasiseke ir gal subaru dar
blogesnis, bes as esu priesas B&S.
Turiu Honda - visiskai jokiu problemu, jokiu reguliavimu, taisymu...