Tema: Re: rusio apsiltinimas
Autorius: T:\)
Data: 2009-06-05 16:20:48
ir tu manai, kad apsiltinus dregme neateis? :)
o viduje patikek, dregmes prisirenka. Ir nuo malku jei i vidu atsinesi, tai su slapiais rubais, per grindis, sienas jei prastesne hidroizoliacija. Dar jei kokia pirtele, ar skalbykla rusyje.
Geriau gera hidroizoliacija, plius vedinimas ir viskas bus gerai. Jie bijai yra dekoralo (lenkiski) dazai su antipelesiniu preidu. Kainuoja nedaug, kaip tik skirti virtuvem, katilinem dazyti. Tipo ir plovimams atsparus. Siaip keik naudojes, tai ju produkcija nesu nusivyles, geras kainos kokybes santykis.

T:)