Tema: Re: rusio apsiltinimas
Autorius: T:\)
Data: 2009-06-05 09:23:18
nu ir pas tevus ir pas mane rusys nesiltintas ir jokio pelesio.
pelesiui reikia dregmes ir silumos. Kaip apsiltinimas pades kovoti si dregme?
Nesigaus taip,kad apsiltinus is vidaus dregme bus uzrakinima tieisog viduej ir pelys tarp apsiltinimo medziagos. Dar ten visokie rasos taskai pasislenka. Kolkas nematau jokio arguemnto siltiniti rusi, nebent jame nori tureti +20, o ne +10.

T:)