Tema: Re: VST, transformatorine
Autorius: Makintoshas
Data: 2009-06-04 18:25:11
tiems paties kaimynams tuoj uzsiris tas statybinis ivadas. nesvarbu kad
sutartis pasirasyta kai statybinis ivadas budavo duodamas pagal
susitarima tam tikram statybu laikotarpiui. dabar pasikeitus salygoms
duodama 6 men. + dar 6 jei graudziai paverksi. viskas. yra jau ne vienas
pvz. (siame forume taip pat, kad ir vartotojo Help), kai tokios senos
sutartys anuliuojamos ir pritaikomos 6 men. salygos. ypac ziuri, jeigu
jau ten gyvenama yra. taip kad, manau paties kaimynai greitai sukrus.