Tema: Re: VST, transformatorine
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-06-04 13:17:39
Jeigu namo statyti neskubi tai transformatorine projektuok. Projektas kainuos 1-2 tukstancius, jeigu neturi problemu su kabeliu atvedimu iki apskaitos spintos. Projekta padarius niekas taves neprivers 10 metu statyti transformatorine. Tavo projektas, o transformatorine tegu stato kiti. :) O kitiems bus isduodamos salygos nuo tavo suprojektuotos transformatorines. Kokios galios transformatorius? Jeigu transformatorius 100kW tai idealiu atveju, susirinkus norinciuju 300kW galiai, statykites. Kaimynai, jeigu atsisakys prisideti, netures salygu pakelti nemokamai galinguma, nes visi 300kW bus jusu pasiimti. Taip pat patariu issiusti registruotu laisku pasiulymus prisideti prie transformatorines statybos.