Tema: Re: apie polistirola
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-06-04 08:34:48

> Matai, tamstos tekstai apie statybas labai idomus ir informatyvus (su
> tam tikrom islygom). Apie politika ir istorija - pilni vidiniu
> priestaravimu. O apie GMO ar kitas filadelfines "aktualijas" - tiesiog
> jokie. Tai ir prasau nenuleist karteles "nizhe nekuda"

Mano parasyma apie GMO reiketu suprasti taip pat kaip mano parasyma apie plastikiniu langu senejima. Tai yra jokiu ziniu ir nuomones neturejima.

Statyba siuo metu man rupi daugiau, negu politika. O politika man rupi tiek kiek ji man trukdo mano asmenini gyvenima. Kadangi sioje srityje turiu mazai ka pasakyti tai bandau isprovokuoti kitus ir apie parazituojancia biurokratija sudeti i tema "statyba pagal sovietiniu politruku istatymus"
http://www.biteplius.lt/lt/2forum.showPosts/698732.333-=(1789456189

Taip pat siek tiek turiu copy-paste apie finansus ir korupcija, kuri iki siol man labai pasiteisino planuojant namo statybas neimant jokiu paskolu.

Statistika: "Lietuvos VALSTYB?S SKOLA 2006 m. pasiek? 48 MILIJARDUS Lt. Tame tarpe 2006 m. padid?jo 13 mlrd Lt"

"K.Glaveckas teigia, kad Lietuva derasi dėl milijardinių paskolų"
delfi.lt/news/economy/business/article.php?id=20090484
"Estai turi apie 8 mlrd. eurų valstybės rezervų... o Lietuva turi labai mažai pinigų valstybės ir "Sodros" biudžetų deficito skylėms lopyti - todėl skirtingai nuo Estijos ir svarbiausių ES valstybių narių, Lietuvos ekonomikos nusileidimas vyks tarsi tėškiantis veidu į žemę", - teigia prof. K. Glaveckas.

AleX 03.11.08 00:13
Siek tiek statistikos is Lietuvos Banko ir statistikos departamento 2008m.
Bendroji skola uzsieniui: 20.98 mlrd eur (71.6% BVP)
Einamosios saskaitos balansas: -(minus) 1.24mlrd eur, (17.7% BVP)
Oficialios tarptautines atsargos: 4.53 mlrd eur
Priimtas 2009m. biudzetas deficitinis, dar pora mlrd. eur.
Ponios ir ponai, musu orlaivis "Lietuva", ir jo kapitonai linki jums gero skrydzio. Prasome prisisegti dirzus.

laisvaslaikrastis.lt/news/143/53/
"Seime kyšiai jau skaičiuojama ne milijonais, o milijardais"