Tema: Re: apie polistirola
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-06-01 09:01:59
"AuriZzZzzz" <auris1@SPLIUS.LT> wrote in message news:gvosu1$p8g$1@trimpas.omnitel.net...
> man labiausiai juokingai atrodo apie sienų kvėpavimą. Iki kažko panašaus
> paskaičius galima nebeskaityt toliau,vistiek reklaminis briedas koksnors
> bus..

Kvepavima galima pakeisti ilgu parasymu, kad dregnoje aplonkoje polistirolas sudreksta panasiu dydziu kaip rastinukas is pusies, tai yra pro save praleidzia dregme panasiu kiekiu kaip pusies rastai. Ir, skirtingai nuo vatos, yra neperpuciamas.
Paskaicius si straipsni apie minetus juokingus kvepavimus
http://www.gamo.lt/assets/Problem%20str_stat%20ir%20arch_2008.pdf
Pradejau dometis visokiais "poliuretanais". Nesunku pastebeti, kad viskas, kad parasyta apie "poliuretanus" tinka ir polistirolui su viena problema, kad polistirolas yra plokste. Copy-paste siek tiek pastebejimu be redagavimo:

GAMO kainuoja 530 lt/m3GAMO puta,(pagal žaliavasICYNENE) yra putų poliuretano dvikomponentė sistema. Putos šilumos laidumo koeficiantas lygus (deklaruojamas) 0,038W/mK

TOGA PUTA 350 lt/m3TOGA puta ( pagal žaliavas Aminotherm) yra amino rūgščių ir vandens junginys ( vanduo sudaro apie 30proc. ). Todėl ši sistema pigi. Putos šilumos laidumo koeficiantas lygus (deklaruojamas) 0,033W/mK. Dėl vertimo(konstrukcijos sulaužymo)šias putas po termoplokšte naudoti būtų galima. Tačiau dėl VANDENS žaliavų sudėtyje - tikrai ne

Kazkuri viena is siu putu duleja. Aisku ne taip greitai kaip net is brangesniu vatu po 15-20 metu...

Reiketu prideti dar viena medziaga - termosnaige:
Mūsų naudojamos putų poliuretano sistemos deklaruojamas šilumos laidumo koeficiantas lygus 0,024 W/mK ( laboratorinis 0,019 W/mK) , t.y sistema 1,4 - 1,5 karto efektyvesnė už Jūsų nurodytas.
Kaina 600 lt/m3. Todel uz GAMO vata moketi daugiau kaip 400 litu/m3 yra kvaila.

Pridesiu dar http://www.svykai.lt medziaga:
skirtingai negu togo puta ar gamo vata - poliuretano putos yra uždarų porų - tai reiškia, kad ši medžiaga nekaupia savyje drėgmės. Taigi bėgant laikui nesikeičia jos šiluminės savybės. Garų laidumo varžos faktorius yra panašus kaip medienos t.y. garų difuzija vyksta. Medžiagos tankis yra 37-50 kg/m3, tai kieta medžiaga gerai sukimbanti su paviršiais, todėl apšiltinus uždarų porų poliuretano putų sistema sutvirtinamos konstrukcijos, nėra grėsmės , kad putos laikui bėgant sukris. Šilumos laidumo koeficientas yra 0,024 W/mK - taigi reikalingas plonesnis termoizoliacijos sluoksnis. Medžiaga yra nelaidi vandeniui, galima naudoti kaip hidroizoliaciją.
Si medziaga yra brangiausia. Lyginant su gamo vatos kaina ji turetu kainuoti 750 lt/m3, bet kainuja arti 1,000 lt/m3.

Reikia atkreipti demesi, kad uz gamo vata moki pagal fakta ir reikia skaiciuoti iki 25% didesni sunaudojima.
togo puta skaiciuojama is anksto ir atliekos nupjaustomos, o uz pereikvotas medziagas moketi nereikia.

Termosnaige termosnaige@alytus.omnitel.net naudoja plokste, kuri neleidzia putai per daug issiplesti. Termosnaide taip pat neatsisako pripusti putos uz gipsokartono ir net fasadinio polistirolo.

Kol kas esu nuziurejes togo ir termosnaiges putas. Kitas paminetas atmeciau del uzaukstintos kainos.

Gamo platintojai teigia, kad ju poliuretao i pasyvaus namo stoga pakanka 15 cm ir tai garantuojaja sutartimi su termovizoriumi. As i stoga planuoju deti 7,5cm ir 20cm polistirolo. Toks storis man gaunasi del 20cm storio gegniu, is vidaus grebestuotu 5x5 taseliais...