Tema: Re: Dulkių surblis. Ką imt?
Autorius: [mikro]
Data: 2016-05-30 14:58:47
nu turimam kercherio ds5500 jokiu kvapu nera, ir viskas ten gerai susilaiko,
bet uzpiso jis nesveikai, nes filtru kainos auga ant mieliu, o ir siaip
pabodo, tai irgi laukiu kada uzsilenks, nes jau vos ir gyvas, tai kazka is
c3 reiks imt:)

o apie thomas tai labai daug blogo girdejes, kai pirkausi irgi kazkuri ten
aqua ziurinejau, tai vien konstrukcija ten juoka kelianti:)

"Paulius Zaleckas"  wrote in message

Nu naudotam Thomas vandeniniam siurblyje, tai dulkes labai neblogai
kiaurai visa vandeni keliavo. Gerai, kad dar hepa filtras buvo, bet jis
apsinesdavo labai greitai. Ir siaip nuo jo pasmirsdavo zymiai labiau
(gal ne vien dulkem) nei nuo Mieles.