Tema: Re: Dulkių surblis. Ką imt?
Autorius: Kesha
Data: 2016-05-30 10:35:15
hmmm, nu nežinau, kaip ir paprasčiau galima būtų sugalvot, ištrauki
kibira nuimi dangtelį su žalia chrenovina ir išpili-įpili vandenį.
Prieš tai turėjau arnica kitokią (tingiu ieškoti modelio), tai atsibodo
rankioti, nes vandens rezervuaras buvo apačioje, todėl ir pakeičiau į
4000-ąją.
Beje patinka turbo brushas komplekte, praktiškai tik jį ir naudojam.