Tema: Re: Apie televizijas gal yra nusimanančių
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-05-27 17:21:31
Kol kas dar neisjungtas analoginis siustuvas, bent jau Kaune. Per ji galima
matyti pagrindines 8 LT programas. Jei TV turi skaitmenini imtuva, tuomet
maziausiai 12 Lietuvisku nemokamu kanalu.
BBC, TV5 ir pan., kelias lenkiskas, rusiskas programas bei sporto kanalus
nemokamai pagaunami is Hotbird palydovo. Nusipirkus kad ir openbox820
palydovini imtuva uz 290LT+ofsetine lekstute su tvirtinimu 85cm dydzio ir
galvute kainuos iki 100 Lietuviskuju, kabelio. Pats pirma syki gyvenime
susiradau hotbirda per 10 minuciu, taip kad nera sudetinga. Veliau jei
atsirastu noras galima nesunkiai su siuo imtuvu matyti ir koduotas
programas, kai kurias privatiems asmenims sumokant simbolini mokesti. Yra
visai neblogas lietuviskas openbox.info/ forumas kur apstu informacijos.
   Reikalas mazumele sudetingeja (bet tik mazumele) jei nori tureti daugiau
kaip 1 galvute t.y. su ta pacia sistema matyti kelis gretimus palydovus.

"Nemo" <isitikines@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Viasat (namas užmiestyje kabelinių nėra), tai jų asortimentas manęs
> netenkina ir mažų mažiausiai stebina - kažkaip man rusiškų kanalų
nereikia,
> filmų kanalų žiūrėti taip pat nesiruošiu,  pornūchos nemokamai pilna
> internete - nereikia, kažkokių ten pramoginių latviškų ir panašių kanalų -
> nereikia, o pvz noriu matyti lietuviškas televizijas, porą sporto
> televizijų, porą dokumentinių, porą vaikams kanalų, muzikinių porą ir dar
> BBC1, 2 , 3, TV5 Monde (šitų apskritai niekas nesiūlo), kokių nors RAI,
RTL,